środa, 1 października 2014

PAŹDZIERNIK 2014 - ESTETYCZNIE I APETYCZNIE.


Temat tego miesiąca może być rozumiany wszelako. Kiedy go wymyślałam, miałam na myśli dokładnie to, co jest w temacie - estetykę i apetyt, każde z Was jednak może zinterpretować je po swojemu. 

Pisząc - estetycznie - ja sama myślałam o estetyce jako całości. Estetyka przy stole, ładnie podane jedzenie, ale i estetyka wyglądu, czyli dbanie o higienę, czy też trening czystości. Podciągnąć pod to chciałam naukę samodzielnego mycia (którą poniekąd zaczęłam już w ubiegłym miesiącu dając Oskarowi do rąk szczoteczkę do zębów, by sam się nią posługiwał), naukę porządkowania zabawek, którymi już się nie bawimy, czyli utrzymania względnego porządku w pokoju Oskara. 

To będzie też miesiąc w kuchni. Apetycznie - to znaczy, że Oskar będzie poznawał różne smaki. Będziemy starali się coś wspólnie ugotować - gotowanie z dzieckiem w wieku rok i dwa miesiące może być ciekawe :) Ten miesiąc chciałabym też przeznaczyć na poznanie nowych, ciekawych dziecięcych przepisów i wprowadzenie Oskarowi naszych codziennych produktów, by pożegnać zupki, te gotowane przeze mnie i te słoiczkowe. 

Myślę, że będzie u nas bardzo apetycznie i estetycznie :)

Ciekawe, jakie Wy macie pomysły na ten miesiąc??



4 komentarze:

  1. http://zdzidziusiemwswiat.blogspot.com/2014/10/projekt-tak-sobie-poznaje-estetycznie-i.html oto nasza relacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://rudymspojrzeniemnaswiat.blogspot.com/2014/11/estetycznie-i-apetycznie-tak-sobie.html

    OdpowiedzUsuń



Wszystkim chcącym podzielić się ze mną swoją opinią serdecznie dziękuję!